söndag 21 februari 2016

Fler amatörfotografer

Blev så full i skratt för ett tag sen då vi upptäckta att vi har fler amatörfotografer i familjen. Vår femåring som brukar låna vår padda att titta på filmer har även upptäckt att paddan har en kamera. Min man fick lov att rensa paddan på  ca 2000 (!!!) bilder men några sparade vi. Så idag bjuder jag på en bildkavalkad av inredningsbilder tagen av vår favorit skrutta :-).
"TV:n är ju bra att föreviga på bild från mitt sköna läge i soffan."

"Jösses vad dåliga mina föräldrar är på att tvätta fönster, Jag ser ju knappt ut då solen skiner. Tur mamma hittade de schyssta fönsterskärmarna." 

"Takbjälkarna kanske man ska prova svinga i."

"Där står pappa och lagar mat medans jag ligger här och har det bra. Mmmmmm det luktar gott."

"Detta skavsår var inte att leka med. Nya sandaler på sommaren tar ett tag att gå in...:-("

"Hmmm undra vad som ligger under bordet????"

"Det är skönt att ligga i sin säng och titta på film med."

"Dessa dockor tycker jag jättemycket om att leka med. Pigtittaren hade också min mamma som barn. Den passar perfekt till alla mina halsband som jag själv gjort. "

Önskar er alla en riktigt skön söndag!
//Sofia

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder... en kommande proffsfotograf kanske!
    Vi hade nåt spel på paddan där spelet själv screenshotade när barnen tryckte på en knapp, jo, det fanns mååånga bilder från det spelet. Sådär kul!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Hihi, vilka fina bilder hon tar, en framtida fotograf kanske?:)

    Vilket vackert vardagsrumsfönster!

    Ha en skön kväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Men du.....det vart fina bilder ju. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Men du.....det vart fina bilder ju. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hon har ju hittat sin grej! Vilka fina bilder. Bra jobbat sötis:). Ha en bra vecka. Kram Gabriela

    SvaraRadera
  6. Ha,ha vad underbar hon är, en blivande fotograf kanske. Ha en härlig start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Så fina bilder!
    Så mysigt
    Bästa dagen till dig
    Varm kram

    SvaraRadera