måndag 15 februari 2016

Alla hjärtans dag

Har ni firat alla hjärtans dag eller hör ni till dom som låter det passera omärkt förbi? Jag har turen, eller oturen beroende på hur man ser det, att fylla år på alla hjärtans dag så här har vi firat fast då en födelsedag och att jag blivit 40 ++ något. Hua, hemskt vad tiden går :-o!!! Mannen uppvaktade med blommor och min favorit parfym Calvin Kleins Eternity. Eternity har hängt med mig i säkert 20 år vid det här laget. Ibland får jag för mig att jag ska testa någon annan men alltid så faller jag tillbaka på Eternity. Det är min doft helt enkelt :-). Av mina föräldrar som var på besök fick jag ett fång tulpaner och en sak som jag önskat mig och som jag kommer visa en annan gång. Av barnen blev det kramar och en fin teckning. Blev dessutom uppvaktad med skönsång och frukost på sängen helt  i min smak :-).  
Mina föräldrars tulpaner.
Makens blommor
Visst är det härligt nu när dagarna blivit längre och man kan frossa i lökväxter inne. Spar ni era när de blommat över? Jag brukar förvara dom i en pappkasse och plantera ut dom i trädgården då våren kommer. 


Ha en skön vecka!!!
//Sofia

4 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Grattis i efterskott!
    I år är faktiskt första året som vi inte firar Alla hjärtans dag alls. Vi brukar ge varandra fina presenter men hoppade det i år och bestämde att vi skulle vara lite extra kärleksfulla mot varandra istället:) Så vi hade en fin dag ändå.

    Ha det gott!

    Kram Sofi

    SvaraRadera
  2. Stort grattis i efterskott, låter som en mysig födelsedag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! Då blev du dubbelt firad denna dag :) Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! I år firade vi lite extra eftersom det var på helgen, ett annat år kanske det inte blir lika stort ;-)
    Kram/ Maria

    SvaraRadera