torsdag 3 november 2016

Vardagslyx

Igår jobbade min man den sista dagen innan även han fick höstlov så det firade vi med lite gomiddag. Grillad biff och risotto stod på menyn och till det en smarrig sallad. Vår skrutta som älskar att pyssla hjälpte till med dukningen.


Ankservettringarna var en gåva till mig från en vän då jag fyllde trettio för herrans många år sedan. Minns att de var från Brukadesign.


Bergsmanskronan från Dalarna var också en gåva till mig från mina föräldrar då jag fyllde 40 för inte så många herrans år sedan ;-)


Mina bilder är tyvärr suddiga mobilbilder då vår kamera fortfarande är ute på vift.

//Sofia

6 kommentarer:

  1. Hej Sofia,

    Så fantastiskt vackert ni bor! Jag älskar äldre hus. Riktiga hus...med historia, personlighet och charm.

    Hoppas ni får ett underbart höstlov.

    Kram, Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad jätteroligt att höra. Vi trivs jättebra i vårt gamla och lite dragiga hus. Kram!!!

      Radera
  2. Vad härligt med mysmiddag och höstlov! Fin dukning. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Härligt med höstlov och fira det med en mysmiddag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jättehärligt och välbehövlig var lovet. Kram

      Radera