fredag 8 juli 2016

Här har det inte haglat inlägg...

...och inte har jag hunnit läsa alla era fina bloggar där ute heller. Det har varit en intensiv vår så jag har varit tvungen att lägga många saker åt sidan för att orka och hinna med. Men jag antar att det är så det får vara mellan varven. Fast lite tokigt är det att man tenderar att lägga sådant man tycker om åt sidan och låter en massa måsten styra. Nåväl nu har jag äntligen hunnit landat lite i tillvaron igen då jag haft semester sen en vecka tillbaka. Barnen och jag (då mannen fortfarande jobbar) har befunnit oss hos mina föräldrar i Dalarna. Vi har haft tur med väder och kunnat leva uteliv hela veckan. Underbart!!! Men nu snart styr vi kosan hemåt till mannen som går på semester.


Motionen är ännu en sak som fått stryka på foten då livet snurrar på och hur tokigt är inte det. Men nu har jag haft lyxen att komma ut i skog och mark varenda dag denna vecka. En skön morgonjogg i skogen är en underbar start på dagen. Första dagen fick jag sällskap av tre par fötter ut i skogen. Mysigt!!

Här finns så otroligt vackra promenadvägar se bara...




Njut av sommaren!!!
//Sofia

1 kommentar:

  1. Hej där!
    Ja, visst är det märkligt att man oftast gör det "tråkiga" före det som bara är kul... Men hoppas du får mer balans nu. Har med haft en vecka men har 4,5 kvar så det känns underbart!
    Ha de fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera