onsdag 26 oktober 2016

Livet återvänder...

Åh vad skönt det är nu när jobbkaoset lagt sig. Nu hinner jag med att njuta av andra mycket viktigare saker i livet t.ex. så hann jag med en sväng på gymet igår. Åh vad skönt och välbehövligt det var.



Det kompenserade jag sen ikväll och hann med en trevlig AW med några kollegor. Vi åt fantastiska tapas och drack god Cava. Har ni vägarna till Sumpan kan jag varmt rekommendera Cava Bar. Var så hungrig att jag inte hann med att knäppa några bilder på allt det goda vi åt. Men vitlöksfrästa Scampi, charkuterier, bläckfisk, kronärtskocka slank bl.a. ner. Nu luktar jag dessvärre som en riktig vitlöksodling  men det är smällar man får ta och även min omgivning ;-).

//Sofia

1 kommentar:

  1. Låter som den bästa dagen med både träning och en aw med kollegor...och maten, den skulle jag gärna smaka på. kramisar Tina

    SvaraRadera